2019-es határidőnapló fillérekért a Pepco-ból

2018.10.22

Fejben igyekszem mindig két lépessel előrébb lenni, és felkészülten várni hogy bekövetkezzenek a dolgok. Az ajándékozós ünnepekre képes vagyok már akkor elkezdeni kitalálni a meglepetéseket, amikor még éppen hogy elmúlt az előző. Igen, egy egész évvel is képes vagyok hamarabb elkezdeni leszervezni az ajándékot, megvenni, összeállítani stb. Még az előreláthatatlan költözésre is megvannak a terveim.

Elsősorban a fejemben szeretem összepakolni a dolgokat és csak utána papírra vetni a fontos, sőt sokszor a kevésbé fontos apróságokat is. Valamiért tökéletesen tudja rendszerezni és átütemezni az agyam a dolgokat, de hajlamos elfelejteni mondjuk, hogy pont azon a szerdán van a páromnak a fogászat beütemezve. Talán olyan gyorsan telik az idő, hogy észre se veszem, hogy a "Az még két hét múlva lesz!" kijelentésemet követően az a két hét el is tűnik.

Sok módszert kipróbáltam már a hasznos időszervezésre és persze azok megjegyzésére, leírására. Szemeztem a Life plannerek színes világával, de a Bullett journal szépsége is elcsavarta a fejemet egy időben. Az idén is tettem egy újabb kísérletet arra, hogy a Bujo-mat vezetve tegyek és tartsak rendet az életemben. Nos, be kellett látnom, hogy annak ellenére, hogy imádtam elkészíteni az oldalakat és hasznosnak is ítéltem a tracker-eket, ha egy- két napig nem vettem a kezembe idő hiány miatt, borult minden. Illetve hajlamos voltam a következő hónap megrajzolását tologatni, hogy még ráér. Természetesen a hónap utolsó napján meg már kapkodva kellett megálmodnom a következő kinézetet. Így bármennyire is tetszik, és szeretem és kellemes a szememnek, a jelenlegi... viszonylagosan több időm mellett sem kompatibilis, hát akkor ha egy költözést kell majd lebonyolítanom, új állást keresni és persze egy háztartást vezetni. És persze a hobbik és a pihenések, barangolások a városban. Tömören, mást kellett keresnem.

A Pepco az a hely, ahonnan nagyon nehéz üres kézzel kijönni- bár képzeljétek, olyan egy hete sikerült költekezés nélkül elhagynom az üzletet- és a legutóbbi látogatásom alkalmával "sajnos" belekeveredett egy apróság a kosárba. De ez az apróság kivételesen egy ténylegesen hasznos termék lett, ami még eszméletlen áron is sikerült megvásárolni. Nevezetesen egy 2019-es éves határidőnapló vagy tervező, ki hogy szereti nevezni.

Régebben pont amiatt nem szerettem ezeket a előre kialakított verziókat megvásárolni, mert egyszerűen nem személyre szabott. Valamint amikor még iskolás voltam, akkor egy jól kinéző darab csillagászati árakon mozgott.

Most, ezt a nagyon aranyos lajháros borítóval ellátott darabot, muszáj volt elhoznom 590 forintért. Volt még ezen kívül egy komolyabb, trendi növényes illetve egy apró mintás mexikói témájú. Mind nagyon tetszett, és eleinte azon voltam, hogy egy komoly érett nő köszönjön vissza a tervezőről. De rá kellett jönnöm, hogy annak ellenére hogy egy komolyabb személyiség vagyok mégis egy örök gyerek, így ha az utcán nem is full Mickey egérben tolom, a cuccaimon még visszaköszönhet a gyerek.

Maga a mérete nagyon táskabarát számomra, nem túl nagy és nem is vastag. A súlya is elenyésző, így nem kell attól tartanom, hogy leszakad a hátam vagy a vállam. A belsejében tényleg semmi kiemelkedő sincs. A napok egy egész oldalt kaptak, csupán a hétvége került egy lapra. Elég hely van a napi teendők felírásához, van egy kockás rész ami esetleg a kiadások vezetésére alkalmas, és egy kisebb jegyzet blokk.

A költözés függvényében lesz még inkább kihasználva majd a kicsike. A bevásárlások, csekkek és a kiadások számontartása, de ez egyszerű házimunka beosztására is biztos jó szolgálatot fog tenni. 
Kifejezetten szuper vételnek tartam, és ha tényleg olyan szinten fogja beváltani a hozzá fűzött reményeimet- bár ez magamtól is függ-, akkor nagyon remélem, hogy a 2020-as évre is a Pepco-ból tudok majd beszerezni egy hasonló noteszkát.

Ti mire esküsztök? Life planner, Bujo vagy egy hasonló bolti kicsike? Esetleg a cetlik jelentik a tervezőt? Mikor szoktátok megvásárolni a következő évi naplót?

© 2018 Omare. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el