Arcápolási kedvencek- Néha érdemes új dolgokat kipróbálni!

2018.11.12

A kíváncsiság nagy úr, és a vízöntő jegyűeket nagyon is meghatározza elviekben ez a tulajdonság. Nem vagyok ez mindent az ezotériára alapozó típus, de tény hogy vélek felfedezni magamon sok vízöntő vonást. A kíváncsiságom szinte határtalan, bár vannak olyan területek, ahol a jól bevált dolgokat részesítem inkább előnyben. Ilyenek például a szépségápolási termékek, illetve a smink szerek is, de mégis olykor ki kell próbálnom mást is.

Meglehetősen ritkán veszem rá magamat egy új márka, egy másabb állag, nem megszokott szín vagy illat kipróbálására. Az arcápolásomat viszonylag nehezen alakítottam ki, és mivel a jelenlegi beválni látszik, nem szeretnék új impulzust adni a bőrömnek.
A kozmetikai részlegen is a jó öreg termékeket teszem újra és újra a kosárba, hiszen tapasztalataim alapján megbízom bennük nem okoznak csalódást, illetve egyes termékeknél még az áruk is verhetetlen. Akkor miért is kísérleteznék?

Persze azért néha előbújik belőlem a mumus, és egy "Megérdemlem!", "Miért ne próbálhatnám ki?", "Ennyiért nem szabad itt hagyni!", "Régóta szemezek vele..."felkiáltással máris becsempészi a kis hamis a cuccokat a kosaramba, amiket a kis agymanócskáim jóváhagyásával ki is fizetek. És nekik köszönhető, hogy pár igazán szuper dologra bukkantam az üzletek polcain. (És persze a bejegyzést is ők "szponzorálták" a pénztárcám jóvoltából. :D)

1. Isana micellás víz + Bioderma micelás víz

Amikor változtatni szerettem volna a bőrápolásomon, szinte leszögeztem magamnak, hogy egy jó micellás vízre mindig szükség van. Smink lemosáshoz, arc frissítéshez, smink korrigálásához és simán a szennyeződések eltüntetéséhez. Régebben is használtam a sminkem lemosása után ilyen terméket, ezzel bizonyosodtam meg afelől, hogy az arcomon nem maradt semmi féle kosz.

Régebben 4 vagy 5 micellás vizet is kipróbáltam, köztük a Biodermát, amiben természetesen nem igen lehet csalódni. Ezért is gondoltam arra, hogy őt kellene beszerezni ehhez a komoly, sokkal inkább odafigyelős arcrutinra. De a borsos árával várni szerettem volna egy akciós időszakig, hogy akkor vásároljak be belőle. Addig is egy Rossmann kiruccanás alkalmával láttam meg az Isana vizét, ami a nagy 400 ml kiszerelésével és hozzá társuló 999 forintjával megért egy próbát. Természetesen nem vártam csodákat tőle, viszont nagyon is meglepődtem mennyire bevált a termék.
A Biodermás társát pár éve, amikor tesztelem nem igazán győzött meg a smink eltávolításban. Viszont valószínűnek tartom, hogy nem mertem olyan nagyon megdönteni az üveget, mert mégis csak egy drágább árkategóriás termékről beszélünk. De persze fogcsikorgatva egyszer kipróbáltam egy jobban áztatott vattakorongon és bevált. Ugyan úgy viszont az Isana is remekül muzsikált. Szépen leszedte a sminket, nem volt szükség 2 vattakorongnál többre a lemosáskor. Eleinte megijedtem, mivel a szememhez érve csípett, de a reggeli használat alkalmával (a tiszta, sminkmentes arcom áttörlésekor) rá kellett jönnöm, hogy a leoldódó szempillaspirál okolható emiatt. Egy minimális réteg marad az arcon, ami nem zavaró főleg ha normál vagy enyhén szárazba hajló bőrrel rendelkezünk. A zsíros bőrűeknek minden bizonnyal kellemetlen érzés lehet bár szerintem ez egyén függő.
A tubus miatt tökéletesen lehet adagolni, tetszik hogy nem nekem kell újjal bemászni a termékbe. Az illata nagyon érdekes, ha magát a kinyomott krémet szagolom meg nem igazán érzek semmit, azonban amint szétoszlatom az ujjaimon, majd az arcomon egy kellemes vaja sütemény illat csap meg. Egy egész tubus elhasználása után már inkább a csipkebogyó illatát vélem felfedezni benne, de ugyan úgy isteninek tartom.
Hidratálás téren meg vagyok vele elégedve, az én igényeimet kielégíti. Természetesen télre, valamint amikor nagyobb hidratálást igényel a bőröm, akkor azt a következő pontban helyet foglaló termékkel szoktam még pluszban kiegészíteni a rutint.
Jobb szeretek a természetesebb összetevők felé húzni ha a szépségápolásról van szó. Ezért is próbálgatom előszeretettel a különböző olajokat (persze mértékkel!) és így leltem rá a jelenlegi kedvencemre is. Kivételesen nem a Rossmann sorai között bolyogtam, hanem a DM-ben akadt meg a szemem a saját márkás natúr kozmetikumok részén ezen a csodán.
Leginkább a plusz hidratálást tartottam a szeme előtt, de egy minimális pattanás folt elöntető tulajdonságot is véltem felfedezni. Igaz, azt betudtam annak, hogy a bőröm megfelelően hidratált volt tőle, ami természetesen elősegíti szebb bőr látványát és a gyógyulási folyamatokat.Annak ellenére hogy egy olajról van szó nem nehéz, nem zavaró érzés a bőrön. Próbáltam sminkelés előtt is, viszont az csak abban az esetben vált be, ha a hidratálómat nem kentem fel alá, mivel azzal együtt használva kukacosodásra hajlamos a 2 termék keveredése. Az ára szintén nagyon meggyőző, egy hatalmas kiszerelésű üvegcse csupán 1 200 forint körül mozog.

2. Biomed csipkebogyó krém

Ha már a micellás vízzel megtisztítottam és előkészítettem az arcomat a további lépésekhez, akkor szerintem jöjjön a következő lépés a rutinomban, méghozzá a hidratálás. Eléggé pattanásos volt/ még kicsit mindig az a bőröm (kezelés alatt áll, és úgy néz ki javuló tendenciát mutat), így egy olyan krémnek örültem volna igazán, ami segít minél hamarabb elmulasztani a pattanások nyomait, illetve szépen hidratál is.

Teljesen véletlenül bukkantam rá egy szintén Rossmann-os "rosszalkodásom" alkalmával erre a ..... krémre. Nagyon megfogott a dobozán leírtak, ezért azonnal felmentem a Krémmánia oldalára, hogy utána olvassak. Nagy többségben jókat írtak a termékről, így hát a kedvező 650 forintos árával adtam neki egy esélyt. (A vitaminoknál lehet megtalálni egy piros dobozban.)

A, C, és E vitamint tartalmaz, ami segít a bőr regenerálódásában, azaz a pattanások után megmarat nyomokat hivatott gyorsabban helyrehozni. Jelenleg egy gyógyszeres kezelést folytatok, ami szépen visszafogta az új pattanások megjelenését, így tökéletesen látni lehet, hogy tényleg segít valamelyest a gyógyulásban. Maga a krém egy kicsit nehezebb, zsírosabb krém. Engem egyáltalán nem szokott zavarni, mióta inkább normál, néha szárazba hajló lett a bőröm azóta kedvelem az ilyen textúrájú krémeket.

A tubus miatt tökéletesen lehet adagolni, tetszik hogy nem nekem kell újjal bemászni a termékbe. Az illata nagyon érdekes, ha magát a kinyomott krémet szagolom meg nem igazán érzek semmit, azonban amint szétoszlatom az ujjaimon, majd az arcomon egy kellemes vaja sütemény illat csap meg. Egy egész tubus elhasználása után már inkább a csipkebogyó illatát vélem felfedezni benne, de ugyan úgy isteninek tartom.
Hidratálás téren meg vagyok vele elégedve, az én igényeimet kielégíti. Természetesen télre, valamint amikor nagyobb hidratálást igényel a bőröm, akkor azt a következő pontban helyet foglaló termékkel szoktam még pluszban kiegészíteni a rutint.

Jobb szeretek a természetesebb összetevők felé húzni ha a szépségápolásról van szó. Ezért is próbálgatom előszeretettel a különböző olajokat (persze mértékkel!) és így leltem rá a jelenlegi kedvencemre is. Kivételesen nem a Rossmann sorai között bolyogtam, hanem a DM-ben akadt meg a szemem a saját márkás natúr kozmetikumok részén ezen a csodán.
Leginkább a plusz hidratálást tartottam a szeme előtt, de egy minimális pattanás folt elöntető tulajdonságot is véltem felfedezni. Igaz, azt betudtam annak, hogy a bőröm megfelelően hidratált volt tőle, ami természetesen elősegíti szebb bőr látványát és a gyógyulási folyamatokat.Annak ellenére hogy egy olajról van szó nem nehéz, nem zavaró érzés a bőrön. Próbáltam sminkelés előtt is, viszont az csak abban az esetben vált be, ha a hidratálómat nem kentem fel alá, mivel azzal együtt használva kukacosodásra hajlamos a 2 termék keveredése. Az ára szintén nagyon meggyőző, egy hatalmas kiszerelésű üvegcse csupán 1 200 forint körül mozog.

3. Naturschön olívás arcápoló olaj (Alvede natúrkozmetikum)

Jobb szeretek a természetesebb összetevők felé húzni ha a szépségápolásról van szó. Ezért is próbálgatom előszeretettel a különböző olajokat (persze mértékkel!) és így leltem rá a jelenlegi kedvencemre is. Kivételesen nem a Rossmann sorai között bolyogtam, hanem a DM-ben akadt meg a szemem a saját márkás natúr kozmetikumok részén ezen a csodán.
Leginkább a plusz hidratálást tartottam a szeme előtt, de egy minimális pattanás folt elöntető tulajdonságot is véltem felfedezni. Igaz, azt betudtam annak, hogy a bőröm megfelelően hidratált volt tőle, ami természetesen elősegíti szebb bőr látványát és a gyógyulási folyamatokat.Annak ellenére hogy egy olajról van szó nem nehéz, nem zavaró érzés a bőrön. Próbáltam sminkelés előtt is, viszont az csak abban az esetben vált be, ha a hidratálómat nem kentem fel alá, mivel azzal együtt használva kukacosodásra hajlamos a 2 termék keveredése. Az ára szintén nagyon meggyőző, egy hatalmas kiszerelésű üvegcse csupán 1 200 forint körül mozog.

Mind a 3, azaz akár 4 (Bioderma legkisebb kiszerelés) termék kipróbálását csak ajánlani tudom, részben a pozitív hatásai miatt, részben pedig az áruk végett. Ha mégsem válna be, még mindig jobb az a tudat, hogy egy 1 200 forintos olajra ment el a pénz feleslegesen, mint egy 5 000 forintosra.

© 2018 Omare. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el